STEAM programų tikslas yra skatinti mokinių kūrybiškumą, kritinį mąstymą ir problemų sprendimo įgūdžius.
Šiaulių ,,Santarvės” gimnazijos 11 ir 12 klasių mokiniai sėkmingai įvykdė STEAM 10 valandų programą „Architektūros pagrindai“, kurios metu dirbo komandose, braižė, projektavo, maketavo statinį – gyvenamosios paskirties namą.
Pirmojo STEAM užsiėmimo metu mokiniai domėjosi architektūros istorija ir gyvenamųjų pastatų dizainu, o vėliau gavę tam tikrą klientą/užsakovą, kūrė ir projektavo jam namą. Mokiniai planavo, skaičiavo, braižė, maketavo bei stengėsi sukurti tokį namą, kuris galėtų tenkinti visus užsakovo poreikius.
STEAM užsiėmimus mokiniams vedė architektas Kristijonas Murauskas, kuris mokiniams ne tik suteikė architektūros žinių, bet ir motyvavo visada siekti savo tikslų ir pradėtus darbus užbaigti. Darbo rezultatas tikrai puikus!