Raštinė:

+370 41 435716 santarvesvm@gmail.com

Adresas:

Vytauto g. 113, Šiauliai LT-77161

Darbo laikas darbo dienomis:

08.00–19.00 val.

+370 41 435716

santarvesvm@gmail.com

Vytauto g. 113,

LT-77161 Šiauliai

I-V 08:00 - 19:00

VI-VII Nedirbame

Atvirų pamokų savaitė „Santarvės“ gimnazijoje

Šių metų gegužės 20-24 dienomis gimnazijoje vyko atvirų pamokų savaitė, todėl mokykloje lankėsi svečiai iš kitų švietimo įstaigų, buvo dalinamasi gerąja patirtimi. Kūrybiškumas, inovatyvumas ir draugiška aplinka buvo jaučiama tiek pradinių, tiek vyresnių klasių ugdymo(si) procese.

Marija Volodkė pamokoje „Pažink metų laikus” skatino pirmokus prisiminti prasmingiausias projekto „Pažink metų laikus” veiklas. Vaikai įgytomis žiniomis dalijosi su klasės draugais ir svečiais, pasiskirstę į 4 grupes pagal gimtadienius, dėliojo bei pristatė savo metų laiko paveikslėlį.

Tatjana Vodianickaja 2 klasės mokiniams pravedė pamoką „Abėcėlės šalyje“. Antrokai dainuodami pakartojo abėcėlę, dirbdami individualiai ir porose pasitikrino rusų kalbos žinias, išmoko savarankiškai pagal autoriaus pavardę pasirinkti bibliotekoje norimą knygelę.

Mokytojos Ingrida Remeikienė ir Oksana Legackaja 4 klasės mokiniams organizavo atvirą integruotą muzikos, fizinio ugdymo ir šokio pamoką „Raumenų šėlsmas“, kuri vyko gimnazijos sporto salėje. Vaikai sužinojo, kurie raumenys svarbiausi dainuojant, bendradarbiaudami atliko kūno lavinimo pratimus. Ketvirtokai buvo mokomi lyderiavimo, pasitikėjimo savimi, naudojimosi QR kodais įgūdžių.

Rusų kalbos mokytoja Liuda Bakanauskienė su penktokais gvildeno vaikystės temą: ,,Vaikystė – gražiausias amžiaus tarpsnis”. Vaikai skaitė tekstą apie vaikystę, jį analizavo, rėmėsi gyvenimiška patirtimi, sudarinėjo teksto planą. Pamokos pradžioje panaudotas dėmesio sutelkimo metodas, vėliau – interviu, darbas porose, pasakojimo ir vaidybos metodai, vyko diskusija prie apvalaus stalo, buvo reflektuojama.

6 klasės mokiniai atviroje pamokoje „Medžiagų kitimai“, kurią organizavo mokytoja Irena Kušleikienė, tyrė fizikos ir chemijos reiškinius, mokėsi bendradarbiauti, įvardijo kitimų požymius, aprašė tyrimo rezultatus.

Etikos mokytoja Vitalija Jakubauskienė 7 klasės mokiniams pravedė pamoką ,,Žmogaus moralinė atsakomybė už gyvūnus“. Septintokai ieškojo informacijos internete, komentavo video medžiagą apie gyvūnus, pristatė kūrybinės užduotis – projektus: ,,Aš ir mano augintiniai“. Reflektuodami prisiminė Gyvūnų teises, suformulavo išvadą, jog žmogaus moralinė atsakomybė už gyvūnus – aktuali tema. Pamokos „Vandens tarša“ metu II gimnazinės klasės mokiniai aiškinosi, kokie teršalai labiausiai teršia vandenį, kas yra eutrofikacija ir bioindikatoriai. Dešimtokai praktiškai stebėjo  daugiau ir mažiau eutrofikuotą vandenį ir kai kuriuos bioindikatorius. Pasak pamoką organizavusios

mokytojos Editos Lopetienės, susidomėjimą sukėlė užduotis, kai iš 5 indų su skirtingai užterštu vandeniu reikėjo išsirinkti mažiausią „blogybę“ – labiausiai tinkamą gėrimui vandenį.

Anglų kalbos mokytoja Diana Misevičienė atvirą pamoką, integruotą su daile, informacinėmis technologijomis ir biologija, skyrė tarptautinės biologinės įvairovės dienai. III gimnazinės klasės mokiniai naudojo individualius užduočių žemėlapius, skaitė bei komentavo mokslinį straipsnį, žiūrėjo TedEd mokomąjį filmą, komentavo grafikus, tyrinėjo bei nustatinėjo kruopų bei riešutų rūšis, naudojo planšetinius kompiuterius bei Animal 4D programėlę gyvūnų pažinimui. Užduotys buvo pateiktos skaitmeninėje laikmenoje QR kodų pavidalu.

Rusų kalbos mokytoja Jelena Gavrilova organizavo atvirą pamoką III gimnazinės klasės mokiniams. Tekstų rašymo kompetencijos ugdymui buvo skirtos kūrybinės dirbtuvės ir darbas su asociacijomis kuriant esė rusų literatūros pamokose 11-12 klasėse.

Atviras pratybas keturiems aštuntokams pravedė specialioji pedagogė Idilija Labenskienė. Mokiniai nagrinėjo sakinio dalis, dirbo porose bei individualiai, po kiekvienos užduoties įsivertino spalvotais lapeliais, puikiai atliko korekcines užduotis mobiliuose įrenginiuose.

Galime pasidžiaugti gimnazijos pedagogų aukšta kvalifikacija, gebėjimu taikyti aktyviuosius ugdymo(si) metodus, diferencijuoti užduotis, išradingai lavinti mokinių kompetencijas ir skatinti domėtis, tobulėti ir patirti mokymosi džiaugsmą. Dėkojame mokytojams ir mokiniams.

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Kristina Naudžė
Comments are closed.