Birželio 12–19 d. 5 klasės mokiniai vykdė projektą „Aš atrandu gamtą mieste“.
Projekto tikslas – gerinti mokinių „gamtinį raštingumą“, supažindinti su Talkšos ežero pakrantėje natūralioje gamtoje augančiais augalais, bioįvairove, skatinti ekologinę savimonę, elgseną, kūrybiškumą.
Birželio 18 dieną 5-os klasės mokiniai su gamtos mokytoja Irina, fizinio ugdymo mokytoja Natalija, rusų k. mokytojomis Stase ir Liudmila vyko tirti Talkšos ežero vandens biologinės įvairovės ypatumų. Radus begalę įvairovės, padarėme išvadą, kad mūsų Talkša yra gyva. Viską, ką suradome, grąžinome atgal į gamtą.
Atvykę prie ežero mokiniai gavo praktinę užduotį. Pirma užduotis buvo skirta biologinei įvairovei pažinti. Mokiniai mokėsi naudotis rūšių nustatymo raktu. Pasinaudoję tukleliais ir lupa surado daug įvairių kriauklių, laumžirgių lervų, varlių, žuvyčių, vandens augalų.
Antra užduotis – augalų komponavimo dirbtuvės, augalų piešinių koliažo kūrimas popieriuje.
Trečios užduoties metų mokiniai perskaitė kūrinių ištraukas, kuriose atsispindi žmogaus ir gamtos ryšys. nurodė pagrindinę ištraukos mintį, temą, vertybes, apie kurias kalbama tekste. Atlikdami užduotis, turėjo atpažinti meninės raiškos priemones, nusakyti jų vaidmenį tekste.
Ketvirta užduotis – orientavimasis gamtoje. Mokiniai, dirbdami grupėse, mokėsi atpažinti orientavimosi ženklus skirtinguose biotopuose, ugdėsi asmenines savybes, padedančias išgyventi gamtoje.
Penktokai linksmai ir išradingai praleido gražią vasaros dieną ir išmoko daug naudingų dalykų.
Gamtos ir žmogaus mokytoja I. Kušleikienė