METODINĖS-PRAKTINĖS KONFERENCIJOS ORGANIZATORIAI:
Ingrida Kuolienė, Šiaulių ,,Santarvės“ gimnazijos direktorė,
Olga Neutova, Šiaulių ,,Santarvės“ gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui,
Sigita Mažeikė, Šiaulių ,,Santarvės“ gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui,
Ingrida Remeikienė, pradinio ugdymo mokytoja metodininkė,
Virginija Zavaliauskienė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė,
Irina Kušleikienė, fizikos mokytoja metodininkė, informatikos vyresnioji mokytoja.
KONFERENCIJOS PROGRAMA:
12.00-12.15 val. Renginio atidarymas, sveikinimo žodis.
12.15- 15.45 val. Pranešimai.
- Mano mokinys – užsienietis. Nadežda Bessarab-Bardiševičė, Šiaulių „Santarvės” gimnazijos socialinė pedagogė metodininkė.
- Socialinio pedagogo veikla planuojant ugdymo procesą iš užsienio grįžusiems/atvykusiems mokiniams. Agnė Šaukeckienė, Vilniaus lietuvių namų vyr. socialinė pedagogė.
- Ugdymo metodai dirbant su kitakalbiais specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais. Šiaulių „Santarvės“ gimnazijos pagalbos mokiniui specialistės: Idilija Labenskienė, specialioji pedagogė metodininkė, ir Erika Jocienė, vyr. specialioji pedagogė, logopedė.
- Universalus dizainas mokymuisi. Milda Medeckienė, Panevėžio m. Mykolo Karkos pagrindinės mokyklos specialioji pedagogė, logopedė, pradinių klasių mokytoja metodininkė.
- Įtraukusis ugdymas: kaip sukurti visiems mokiniams prieinamą mokymosi aplinką valdant stresą ir emocinę įtampą mokykloje. Tauragės r. Skaudvilės gimnazijos mokytojos: Asta Latožienė, geografijos vyr. mokytoja, ir Jurgita Kvietkienė, anglų k., vyr. mokytoja.
- Globali klasė: užsienio mokinių ugdymo galimybės ir iššūkiai mokykloje. Dr. Mindaugas Norkevičius, Kauno Juozo Urbšio progimnazijos geografijos mokytojas metodininkas.
- Kaip padėti mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, siekti sėkmės? Greta Minkutė – Stoknė, KTU inžinerijos licėjaus fizinio ugdymo vyr. mokytoja.
- Užduočių diferencijavimas, individualizavimas technologijų pamokose. Edita Juozėnienė, Vilniaus lietuvių namų technologijų mokytoja ekspertė.
- Projektinė veikla lietuvių kalbos ir literatūros pamokose. Virginija Zavaliauskienė, Šiaulių „Santarvės” gimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė.
- Veikėjo paveikslo kūrimo būdai. 3 metodai literatūros pamokoje. Loreta Kindurienė, Vilniaus ,,Žaros” gimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros vyr. mokytoja.
- Nuo idėjos iki rezultato: mūsų projektinių veiklų sėkmės istorija. Marija Volodkė Šiaulių „Santarvės” gimnazijos pradinio ugdymo mokytoja metodininkė.
- Laisvos prieigos metodinė medžiaga, padedanti ugdyti pradinių klasių mokinių kalbinius, kultūrinius ir kitų dalykų integralius gebėjimus. Daiva Jakavonytė – Staškuvienė, Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos profesorė, Europos Komisijos Europos mokyklų Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo inspektorė, pradinio ugdymo mokytoja-ekspertė.
- Sėkminga kitakalbių integracija mokykloje. Inga Petrukonienė – Šiaulių Dainų progimnazija, pradinio ugdymo mokytoja metodininkė.
- Mokytojo – klasės vadovo vaidmuo tobulinant pamoką ir kuriant stiprią tarpkultūrinę klasės bendruomenę. Kristina Mituzienė – Šiaulių ,,Santarvės“ gimnazija, vyr. anglų k. mokytoja.
- Kultūrinės tradicijos mokyklos gyvenime: renginių organizavimo svarba ir patirtis. Oksana Legackaja – Šiaulių „Santarvės” gimnazija, muzikos mokytoja metodininkė.
15.45-16.00 val. Dalyvių patirčių ir idėjų apibendrinimas.