Archyvas:Vasara

Stovyklos „Saulutė“ 9 diena. „Seklys Morka“. Stovyklos uždarymas.

20170714_115329Štai ir atėjo paskutinė mūsų stovyklos diena. Padiskutavę ir pasportavę žiūrėjome nuotaikingą animacinį filmą „Išvirkščias pasaulis“ ir piešėme savo išvirkščią pasaulį. Po pietų keliavome aplankyti žirgų, smagiai leidome laiką juos maitindami morkomis ir jodinėdami. Grįžę ruošėmės stovyklos uždarymui. Visi kartu pasidalinome įspūdžiais, sukauptais darbeliais. Susėdome paskanauti pica ir ledais. Savo atsiliepimus ir įspūdžius apie stovykloje praleistą laiką vaikai pateikė anketose bei refleksijos metu.

foto   foto

Stovyklos „Saulutė“ 8 diena. „Bremeno muzikantai“

20170713_095920Nors aštuntoji stovyklos ,,Saulutė“ diena nedžiugino mūsų gražiu oru, tačiau tai nesutrukdė praleisti laiko linksmai bei išradingai. Žaliūkių malūnininko sodyboje susipažinome su kerdžiumi, kuris papasakojo apie piemenėlių gyvenimą, džiaugsmus ir vargus. Sužinojome, kas yra autai, apyvarai, naginės, botagas, pantis.  Bandėme groti su ragu, daudyte, lamzdeliu, barškalu. Ypatingai patiko raliuoti. Žaidėme  įdomius piemenėlių žaidimus, naudodamiesi  ūžyne ir  barškalu. Ganykloje ieškojome paslėptų pančių. Supratome, kad lauže keptos bulvės pačios gardžiausios. Jautėmės tikrais piemenukais. Sušlapę,

Stovyklos „Saulutė“ 7 diena. „Vasilisa išmintingoji“

20067979_1396392520407768_1001848958_nŠį rytą, po mankštos ir pusryčių, mes  patraukėme į Šiaulių universitetą pasisemti išminties. Įžengėme į šiuolaikišką biblioteką. Čia pamatėme didžiausią, seniausią ir brangiausią knygas. Mus visus nustebino ekspozicija ,,Istorinė pinigų raida Lietuvoje”. Aplankėme retų spaudinių skaityklą, kurioje patys pabandėme spausdinti senoviniu būdu. Ypatingo mūsų dėmesio sulaukė centų kambarys. Nustebino centų ir litų gausa. Apsilankėme ,,knygų mieste” po žeme. Sužinojome, kad būti bibliotekininkais gali tik tie žmonės, kurie labai vertina knygas ir puikiai orientuojasi.

Stovyklos „Saulutė“ 6 diena. „Batuotas katinas“

19988747_1541872119204962_152113653_nŠi stovyklos diena vadinasi „Batuotas katinas“. Tad nuo pat ankstyvo ryto skubėjome į Katinų muziejų, kur vyko edukacinis užsiėmimas. Vaikai sužinojo apie muziejaus istoriją, jo įkūrėją, pamatė kačių skulptūrėlių įvairovę ir asmeniškai susipažino su tikrais muziejaus „šeimininkais“. Aplankė ir muziejaus gyvąjį kampelį. Grįžę pavargę, bet laimingi, poilsio valandėlės metu, žiūrėjome filmą „Batuotas katinas Pūkis“. Po pietų ruošėme ir vaidinome pjesę „Auksaplaukė ir trys meškiukai“ anglų kalba.

foto   foto

Stovyklos „Saulutė“ 5 diena. „Miesto legendos“

20170710_100828Jau penktą dieną stovykloje „Saulutė“ tęsiasi kelionė į pasakų pasaulį. Šiandien ji buvo skirta gimtajam miestui – lank4m4s fotografijos muziejuje.
Muziejuje vaikai papuolė į stebuklingą fotografijos ir istorijos pasaulį: kurdami savo fotogramas tai pavadino tiesiog magija… Sugrįžę į mokyklą, stovyklautojai žiūrėjo video įrašus apie Šiaulius ir kūrė savo miesto legendą.
Kaip žinoma, dažnai legendose užsimenama apie prarastus lobius. Mes taip pat nusprendėme jo paieškoti… Valio! Suradome miesto pakraštyje! Ša, tik niekam nesakykite!

Stovyklos „Saulutė“ 4 diena. „Pamirštas gimtadienis“

19820781_1538197619572412_1576968763_oDieną pradėjome prisimindami savo gimtadienius. Toliau mankštinomės klausydami mėgiamų dainų.  Po pusryčių, diskutuodami gimtadienio tema, kūrėme savo kalendorių bei sveikinome draugus. Gimtadienio popietę vainikavo saldus siurprizas. Pailsėję, pažaidę ir papietavę išvykome žaisti boulingo į Akropolio pramogų centrą. Smagiai praleidę laiką dar užsukome į Beržynėlio parkelį, kur mūsų laukė supynės, labirintas, treniruokliai ir kitos pramogos.

Stovyklos „Saulutė“ 3 diena. „Meistrų miestas“

20170705_102208Trečioji stovyklos diena prasidėjo nuo ryto rato, kurio metu pasidalinome vakar patirtais įspūdžiais ir aptarėme šios dienos lūkesčius.

Visus stovyklautojus nustebino bei pradžiugino Aleksandra ir Gabrielė. Jos šiandien parodė, kaip galima meistriškai ir nuotaikingai mankštintis.

Po sočių pusryčių iškeliavome į Aušros muziejų, kur kiekvienas iš molio nusilipdėme po puodelį. Po įdomios veiklos atsipalaidavome žaidimų aikštelėje, kur kartu žaidėme ir išdykavome. Saulei šviečiant nesinorėjo grįžti atgal, tačiau mes buvome labai išalkę.

Stovyklos „Saulutė“ 2 diena. „Pelenė“

19749573_1388417787871908_1968744302_oŠis rytas prasidėjo kelione į kino teatrą kur žiūrėjome ir aptarinėjome filmą apie gerą mergaitę. Grįžę pratęsėme kelionę į pasaką „Pelenė“. Ruošdamiesi „Pelenės puotai“, iš popieriaus gaminome ir puošėme „Pelenes“ ir „Princus“. Kiekviena grupelė su savo pasigamintais personažais pristatė tam tikrą pasakos dalį. Apjungus visų grupelių pristatymus, gavosi vientisa, graži, šiuolaikinė pasaka „Pelenė“.

Stovyklos „Saulutė“ 1diena. „Lobių sala“

20170703_155155Jau antrus metus mūsų gimnazijoje organizuojama vasaros stovykla „Saulutė“. Ji skirta 6-12 metų vaikams. Šių metų stovyklos tema – pasakų pasaulis. 1 diena. Pirmoji diena prasidėjo nuo pirato Džeko laiško… Tam, kad stovyklautojai pasiektų lobių salą, reikėjo įveikti daug sunkumų, įvairių kliūčių. Galiausiai, susipažinę su šauniais piratais, stovyklautojai suprato, kad tikrasis lobis – DRAUGYSTĖ!